fbpx

WEBINARIE

LogTrade Connect & Microsoft Dynamics NAV/Business Central:

Transportbokning och uppföljning, inbyggt i ditt affärssystem

Anmäl dig till vårt kostnadsfria webinarie

Tillsammans med LogTrade bjuder vi in till ett webinarie med fokus på hur du kan automatisera och effektivisera transportadministrationen genom att enbart jobba i affärssystemet.

För dig som skickar gods finns nämligen LogTrade Connect – en fantastisk lösning inbyggd i Microsoft Dynamics NAV/Dynamics 365 Business Central. Oavsett om du jobbar med B2B eller B2C, hur du hanterar godsaministrationen eller vilka transportörer du använder så ger LogTrade Connect dig stöd i processen. Fördelarna är många. Förutom att du direkt inifrån affärssystemet kan välja, boka och spåra transporter i realtid, finns det ytterligare funktioner som effektiviserar processen. I detta webinarie kommer vi att titta närmare på några sådana funktioner:

  • Vidarefakturera transportkostnaden
    Intresserad av hur du kan följa upp era fraktkostnader? Eller vill du vidarefakturera fraktkostnaden till kunderna? Vi visar hur du kan skicka fakturan i förväg så att kunden hinner betala rätt pris för transporten innan transportörens faktura anländer till dig.
  • Automatiska aviseringar
    Håll kunden väl informerad och uppdaterad med hjälp av automatiska aviseringar. Utöver vanlig e-post och sms avisering om att godset är på väg kan LogTrade skicka notiser vid olika händelser eller icke-händelser, t.ex. utkörning pågår, godset levererat, när det sker en försening eller om godset inte har hämtats ut.
  • Uppföljning för en bättre kundupplevelse
    Har godset kommit fram till kunden i rätt tid? Vi tittar närmare på hur du utifrån transportörens eller egna tidtabeller kan filtrera fram sändningar som borde varit framme. På så vis kan du bli mer proaktiv mot dina kunder och skapa en ännu bättre kundupplevelse.
  • Sälj din produkt närmre kunden
    Med hjälp av LogTrades plattform är det möjligt att sälja din produkt närmre kunden, i en obemannad butik eller på öppna platser och hotell. Under webinaret får du en liten glimt av hur detta fungerar och hur det eventuellt kan hjälpa er i dessa Coronatider.

Till webinariet är alla välkomna, oavsett om du är kund eller inte. Däremot ser vi gärna att du redan använder, eller planerar att börja använda, Dynamics NAV/Business Central som ditt affärssystem för att få ut mest värde av webinariet.

Inspelning av webinariet

Detta webinarie har tyvärr redan varit. Ta gärna del av webinariet i efterhand genom att klicka på knappen nedan. Håll även utkik uppe i menyn under NYHETER/KUNSKAP, där uppdaterar vi med fler event och webinarier.

© 2020 NaviPro / AAD