fbpx

KOSTNADSFRITT SEMINARIUM

Maxa B2B-försäljningen för 2022 – så kan du förstärka kundupplevelsen och utveckla nya säljmöjligheter

Stockholm,  31 mars, kl. 8.00-11.00

Jobbar du med försäljning inom mode, sport eller lifestyle?

Då är du välkommen att inspireras tillsammans med oss under detta kostnadsfria seminarium

Tillsammans med Colect bjuder vi in dig till ett fysiskt frukostseminarium där vi vill inspirera dig och dina kollegor till att förbättra köpresan och öka B2B-försäljningen.

Under den senaste tiden har vi alla förstått vikten av att investera i moderna och digitala verktyg för att förbli konkurrenskraftiga och relevanta på den nya marknaden – men hur gör vi för att anpassa affärsmodellerna till nya kundbeteenden och samtidigt driva försäljningen framåt? Hur kan digitalisering driva försäljning genom att skapa nya kundupplevelser?

Hybrida arbetssätt och möten är det nya normala. I branschen blir det allt viktigare att kunna presentera kollektioner på nya sätt och förmedla sin brand story för att skapa engagerande införsäljningsmöten, oavsett format.

Varmt välkommen att njuta av ett härligt frukostseminarium tillsammans med oss! Vi bjuder på frukost och under förmiddagen kommer du bland annat att få inspireras av varumärket GANT och få insikt i hur du med hjälp av branschspecifika lösningar kan förbättra köpresan, driva försäljning och öka effektiviteten.

Datum & tid: Torsdag 31 mars, kl. 8.00-11.00

Plats: 7A Posthuset, Vasagatan 28, Stockholm

En del ur innehållet:

Så har GANT förstärkt kundupplevelsen och ställt om från traditionell till digital B2B-försäljning

  • Hur säljteamet jobbade innan vs. hur de jobbar idag
  • Utmaningarna som funnits
  • Varför man implementerat Colects lösningar
  • Utvecklingen med digitala säljverktyg
  • Uppstarten av GANT’s digitala showroom-lösning

Häng med i morgondagens B2B-försäljning med hjälp av rätt säljverktyg

  • Introduktion till Colect och B2B-lösningar – Sales App, B2B Webshop & Digital Showroom
  • B2B-försäljning & köpresan – vilka är utmaningarna?
  • Hur kan du med hjälp av smarta verktyg förstärka kundupplevelsen digitalt och hitta nya vägar till nya affärer?
  •  Hur kan du jobba mer effektivt och frigöra tid både för säljarna, back-office och återförsäljarna?

Anmälan för detta event är tyvärr stängd.

För mer information, maila alexandra@navipro.se.