Björn Borg, kund hos NaviPro sedan 2010.
Björn Borg kräver knappast någon presentation, intressant att veta kan dock vara att underkläder bara(?!) utgör 61% av försäljningen. Sportkläder står för 10% och övriga, dvs doft, skor, väskor och glasögon för 29%. Björn Borg har med andra ord många säsonger och trender att verka inom och ta hänsyn till. Det kräver ett affärssystem som kan hantera det. Ett som Pebblestone Fashion, som helt enkelt är gjort för fashion-industrin.
”Andra leverantörer jag jobbat med gör bara ’det man ber om’, utan förståelse för, eller kunskap om, hur ändringar i systemet påverkar och/eller får konsekvenser på andra ställen. NaviPro tänker själva och gör rätt tack vare djup kompetens inom både teknik och ekonomi.”
Alla kundcase

Aarke
Kund sedan 2020

aim’n
Kund sedan 2016

Björn Borg
Kund sedan 2010

Camilla Thulin Design
Kund sedan 2020

Cassels
Kund sedan 2019

Daily Sports
Kund sedan 2009

Daloc
Kund sedan 2001

Fashion Tech Group
Kund sedan 2017

Franchetti
Kund sedan 2010

Granqvist
Kund sedan 2004

Happy Socks
Kund sedan 2012

iDeal Of Sweden
Kund sedan 2018

J Lindeberg
Kund sedan 2013

KidsBrandStore
Kund sedan 2016

Kid’s Concept
Kund sedan 2016

me&i
Kund sedan 2019

Swedemount
Kund sedan 2013

Lagerhaus
Kund sedan 2013

Lexington
Kund sedan 2015

Matterhorn
Kund sedan 2020

Outnorth
Kund sedan 2012

Pro One
Kund sedan 2008

Renew Group
Kund sedan 2016

Sail Racing
Kund sedan 2014

Sandberg Tyg&Tapet
Kund sedan 2006

Stellar Equipment
Kund sedan 2019

Svenskt Tenn
Kund sedan 2012

Tranemo Workwear
Kund sedan 2011

Wackes
Kund sedan 1997

Whyred
Kund sedan 2012