Bygga varumärke
Här kan du ladda ned vårt whitepaper:

Using IT to build an emotional brand connection

Bygga varumärke? För att lyckas skapa ett emotionellt band mellan konsumenter och dagens varumärken måste modeföretag utmärka sig på flera områden, där ett av de viktigaste områdena är teknik.

Den stora målsättningen är att skapa en koppling till konsumenterna på ett emotionellt plan. Men för att uppnå det kommer man möta många av dagens utmaningar, allt från omnikanal-handel till global distribution och den mobila konsumtionen av IT. Konsumenterna förväntar sig omedelbar tillfredställelse, nu mer än någonsin. Om man som varumärke eller återförsäljare inte kan uppfylla önskan hos konsumenten just då, vid just det där tillfället, är de väldigt snabba med att leta någon annanstans.

I vårt whitepaper får du bland annat svar på: 

  • Vad är IT-lösningarnas stödjande roll i allt detta?
  • Vad möjliggör de?
  • Vad innebär PDM/PLM?
  • Hur kan man utnyttja de senaste och mest branschspecifika lösningarna för att skapa ett emotionellt varumärke?
  • Hur framtidssäkrar du ert företag?

Fyll i formuläret om du vill ladda ned vårt whitepaper på engelska och kom igång med ditt emotionella varumärkesbyggande.

  • Läs mer här om hur vi behandlar våra personuppgifter.